logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های جشنواره آش

لزوم-توجه-به-توسعه-زیرساخت‌های-جشنواره-آش-
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌ها و برندسازی جشنواره آش در زنجان گفت: این رویداد ظرفیت بزرگی برای استان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مرتضی شهامی ظهر چهارشنبه در نشست برگزاری هفدهمین جشنواره آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی با تاکید بر اهمیت برندسازی و تقویت زیرساخت‌های این رویداد ملی اظهار کرد: برندسازی و توسعه زیرساخت‌های این رویداد باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ثبت ملی جشنواره آش در تقویم رسمی کشور، این رویداد را فرصتی طلایی برای معرفی فرهنگ غنی آشپزی ایران و جذب گردشگر به استان دانست عنوان کرد: تامین اعتبار برگزاری جشنواره از طریق مشارکت بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه زیرساخت‌های استان برای اسکان گردشگران باید تقویت شود، گفت: با توجه به اهمیت این رویداد ملی، باید برای جذب گردشگران و توسعه گردشگری استان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد. گردشگران باید بدانند که حضور در چنین جشنواره‌هایی مستلزم پرداخت هزینه است.

وی همچنین به موضوع تامین پارکینگ و هماهنگی کمیته اسکان و خودرو با استانداری اشاره کرد و گفت: هر ساله باید به مساحت پارکینگ اضافه کنیم و زیرساخت‌های مرتبط را بالاتر ببریم تا بتوانیم به بهترین نحو از مهمانان خود پذیرایی کنیم.

گفتنی است که برگزاری این جشنواره به دلیل حادثه شهادت رئیس جمهور و برگزاری چند انتخابات از بهار به مهر ماه موکول شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر